Doporučeno zákazníky

Servus.cz je služba, která zajišťuje nezávislé recenze obchodů. Jejím cílem je poskytnout všem nakupujícím dostatečné informace o e-shopech, případně zprostředkovat odpověď e-shopu na recenzi zákazníka.

Doporučeno zákazníky

Servus.cz poskytuje registrovaným e-shopům i jejich zákazníkům prostor na zpětnou vazbu. Vždy je co zlepšovat a názor zákazníka bývá velmi užitečný. Chceme, aby tento názor byl nezávislý, nebyl ovlivněn tržní silou nebo majetkovou provázaností toho kterého obchodu.

Aby měli zákazníci možnost se mezi e-shopy zorientovat a přímo na jejich stránkách si ověřit hodnocení ostatními zákazníky, poskytujeme registrovaným obchodům možnost vložení ikony Doporučeno zákazníky přímo na stránky daného e-shopu a do jeho dalších materiálů.

Druhou možností propagace je widget, který je možné umístit na stránky a který zákazníkovi poskytne detailnější informace v jednotlivých kategoriích.

Proč vznikl Servus.cz?

Protože víme, že stávající hodnocení obchodů u jiných služeb má dvě zásadní vady. Je anonymní, a zákazník nikdy neví, jestli je Kytička365 opravdu nakupující, nebo jen smyšlená osoba. Tuto slabinu chceme odstranit nutností registrace přes Facebook. Některým zákazníkům sice znemožníme napsat recenzi, ale na druhou stranu se každý může přesvědčit, jak vypadá profil recenzenta a jakou váhu jeho recenze má.

Druhou slabinou je obrana některých e-shopů vůči negativním recenzím tím způsobem, že neodesílají všechny objednávky na hodnotící servery. Zveřejňují pouze ty, které jsou “bezproblémové”. Samozřejmě tomu zcela zabránit nelze. Chceme však tyto praktiky omezit a proto umožníme vložit recenzi až po doložení, že zákazník v daném obchodě nakoupil (například fakturou).

Jak to funguje?

E-shop po dokončení objednávky informuje službu Servus.cz, že obdržel novou objednávku. Po 14 dnech obdrží zákazník email s odkazem na hodnotící formulář. Po jeho vyplnění je automaticky recenze zveřejněna a započítá se do celkového hodnocení e-shopu. Ke každé recenzi může e-shop přidat svoji reakci.

Každý zákazník může svoji recenzi upravit. Je možné, že po zveřejnění recenze e-shop změní svoje stanovisko, nebo se dohodne se zákazníkem na řešení problému. Proto chceme zákazníkům umožnit změnu názoru na e-shop a recenzi upravit/doplnit.

Jaké jsou výhody služby Servus.cz?

E-shop získá zdarma zpětnou vazbu a hodnocení zákazníků, které může použít jako doporučení pro další nakupující. Zákazník získá reference od ostatních kupujících a navíc díky registraci přes Facebook lehce najde hodnocení svých známých.

Cena

Servus.cz je zdarma jak pro e-shopy tak pro zákazníky.


© 2016 Servus.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace